1. Загальна інформація |
|
Повна назва навчального закладу та структурного підрозділу |
Українська інженерно-педагогічна академія, кафедра креативної педагогіки і інтелектуальної власності
|
Ступінь, що присвоюється та назва кваліфікації |
Магістр; Магістр з менеджменту, керівник соціального закладу |
Офіційна назва освітньої програми |
Управління соціальним закладом |
Тип диплому та обсяг освітньої програми |
Диплом магістра, одиничний, 90 кредитів ЄКТС, термін навчання 1рік 4 місяці |
Наявність акредитації |
Сертифікат про акредитацію серії НД від 02.10.2017 р. № 2192804 в галузі знань 07 Управління та адміністрування 073 Менеджмент |
Передумови |
перший (бакалаврський) або другий (магістерський) рівень вищої освіти (або освітньо-кваліфікаційний рівень – спеціаліст) |
2.Мета освітньої програми |
|
Підготовка фахівців, здатних ідентифікувати та розв’язувати складні задачі і проблеми менеджменту у соціальних закладах або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризуються невизначеністю умов і вимог. |
|
3.Характеристка освітньої програми |
|
Предметна область |
Галузь знань: 07 Управління та адміністрування Спеціальність : 073 Менеджмент Освітньо-професійна програма: Управління соціальним закладом |
Орієнтація освітньої програми |
Освітньо-професійна |
Основний фокус освітньої програми та спеціалізації |
Загальна освіта в галузі 07 Управління та адміністрування за освітньо-професійною програмою «Управління соціальним закладом» спеціальності Менеджмент Ключові слова: менеджмент, управління, соціальний заклад |
4.Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання |
|
Придатність до працевлаштування |
Керівник органів державної влади і місцевого самоврядування відповідальний за розвиток соціальної сфери; керівник закладів і установ соціальної сфери; керівник соціальних служб, установ та організацій; статистичні обліковці та конторські службовці, що займаються соціальними питаннями. |
Подальше навчання |
Можливість навчання за програмою третього рівня вищої освіти за галуззю знань 07 Управління та адміністрування |
5. Викладання та оцінювання |
|
Викладання та навчання |
Цілі навчання: — підготовка фахівців, здатних ідентифікувати та розв’язувати складні задачі і проблеми менеджменту у сфері соціальних закладів або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризуються невизначеністю умов і вимог. Теоретичний зміст предметної області: — парадигми, закони, закономірності; — принципи, історичні передумови розвитку менеджменту в галузі соціальних закладів; — концепції системного, ситуаційного, адаптивного, антисипативного, антикризового, інноваційного, проектного менеджменту в галузі соціальних закладів тощо; — функції, методи, технології та управлінські рішення у менеджменті галузі соціальних закладів; Методи, методики, технології та інструменти: — загальнонаукові та специфічні методи дослідження (розрахунково-аналітичні, економіко-статистичні, економіко-математичні, експертного оцінювання, фактологічні, соціологічні, документальні, балансові тощо); — методи реалізації функцій менеджменту в галузі соціальних закладів (методи маркетингових досліджень; методи економічної діагностики; методи прогнозування і планування; методи проектування організаційних структур управління; методи мотивування; методи контролювання; методи оцінювання соціальної, організаційної та економічної ефективності в менеджменті тощо). — методи менеджменту в галузі соціальних закладів (адміністративні, економічні, соціально-психологічні, технологічні); — технології обґрунтування управлінських рішень в галузі соціальних закладів (економічний аналіз, імітаційне моделювання, дерево рішень тощо). — Інструментарій та обладнання: сучасне інформаційно-комунікаційне обладнання, інформаційні системи та програмні продукти, що застосовуються в менеджменті. |
Оцінювання |
Письмові екзамени, заліки, фахова та науково-дослідницька практика, курсові роботи, кваліфікаційна робота, що здійснюється у формі публічного захисту |
6. Програмні компетентності |
|
Інтегральна компетентність |
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог. |
Загальні компетентності(ЗК) |
ЗК1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні; ЗК2. Здатність до спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності); ЗК3. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій; ЗК4. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети; ЗК5. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів); ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність); ЗК7. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. |
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (ФК) |
СК1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів; СК2. Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та критерії, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розробляти і реалізовувати відповідні стратегії та плани; СК3. Здатність до саморозвитку, навчання впродовж життя та ефективного самоменеджменту; СК4. Здатність до ефективного використання та розвитку ресурсів організації; СК5. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління; СК6. Здатність формувати лідерські якості та демонструвати їх в процесі управління людьми; СК7. Здатність розробляти проекти, управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість; СК8. Здатність використовувати психологічні технології роботи з персоналом. СК9. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію; СК10. Здатність до управління організацією та її розвитком. |
7.Програмні результати навчання |
|
ПР1. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах; ПР2. Ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення; ПР3. Проектувати ефективні системи управління організаціями; ПР4. Обґрунтовувати та управляти проектами, генерувати підприємницькі ідеї; ПР5. Планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах; ПР6. Мати навички прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень в непередбачуваних умовах, враховуючи вимоги чинного законодавства, етичні міркування та соціальну відповідальність; ПР7. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті; ПР8. Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення задач управління організацією; ПР9. Вміти спілкуватись в професійних і наукових колах державною та іноземною мовами; ПР10. Демонструвати лідерські навички та вміння працювати у команді, взаємодіяти з людьми, впливати на їх поведінку для вирішення професійних задач; ПР11. Забезпечувати особистий професійний розвиток та планування власного часу. ПР12. Вміти делегувати повноваження та керівництво організацією (підрозділом); ПР13. Вміти планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення організації (підрозділу). |
|
8. Ресурсне забезпечення реалізації програми |
|
Кадрове забезпечення |
Чисельність та якісний склад науково-педагогічних працівників академії відповідає чинним вимогам і забезпечує підготовку фахівців за всіма циклами навчання та ступенем вищої освіти «магістр». |
Матеріально-технічне забезпечення |
Матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу за всіма параметрами відповідає чинним нормативам. |
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення |
Впровадження нових технологій навчання, використання локальних та глобальних комп’ютерних мереж, розробка пакетів прикладних комп’ютерних програм, електронних посібників забезпечують проведення всіх видів занять за навчальним планом на сучасному рівні. |