З’ясувати стан опрацювання проблеми підвищення кваліфікації працівників освіти в сфері інтелектуальної власності у педагогічній теорії та практиці.
Здійснити теоретичне узагальнення основних підходів до її розв’язання в Україні на законодавчому, теоретичному та емпіричному рівнях.
Проаналізувати зарубіжний досвід підвищення кваліфікації працівників освіти в сфері інтелектуальної власності.
Обґрунтувати з позицій загальнонаукових і конкретно наукових підходів процес підвищення кваліфікації працівників освіти в сфері інтелектуальної власності.
Виявити особливості процесу підвищення кваліфікації працівників освіти в сфері інтелектуальної власності на засадах компетентнісного підходу.
Розробити та теоретично обґрунтувати концептуальну модель системи підвищення кваліфікації працівників освіти в сфері інтелектуальної власності, визначити закономірності, принципи, форми та методи, що використовуються в цьому процесі.
Розробити та практично перевірити факторно-критеріальні моделі оцінювання ефективності діяльності працівників освіти в сфері інтелектуальної власності.
Теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити технологію підвищення кваліфікації працівників освіти в сфері інтелектуальної власності для різних цільових груп.