Програма підвищення кваліфікації
управлінських кадрів закладів освіти
відповідно до освітньої програми
«Управління навчальними закладами»
Курс триває: 5 тижнів (очно-дистанційна форма навчання)
1 тиждень – заняття з викладачами в Українській інженерно-педагогічній академії на кафедрі креативної педагогіки і інтелектуальної власності, м. Харків (очна форма навчання).
4 тижні – індивідуальна робота учасника програми на платформі Moodle (дистанційна форма навчання).
Програма розрахована на 5 кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС) — 150 годин.
Підвищення кваліфікації закінчується захистом випускної роботи.
Робоча програма
№ з/п |
Тема |
Кількість годин |
||||
ЛЗ |
ПЗ |
СР |
Всього |
|||
1. Глобальні тенденції в розвитку освіти: управлінський аспект |
||||||
1.1 |
Взаємозв’язок процесів суспільного прогресу з основними тенденціями в розвитку системи освіти. |
2 |
|
6 |
8 |
|
1.2. |
Загальна стратегія розвитку освіти в Україні. |
4 |
|
4 |
8 |
|
1.3. |
Практичне заняття 1. Підготовка глосарію з питань управління освітою. |
|
4 |
3 |
7 |
|
1.4. |
Практичне заняття 2. Підготовка аналітичної таблиці «Відображення питань забезпечення якості освіти у нормативно-правових документах». |
|
2 |
5 |
7 |
|
2. Теоретико-методологічні засади управління якістю освіти |
||||||
2.1. |
Методологічні засади управління якістю освіти. Технологічний підхід в освіті. |
1 |
|
5 |
6 |
|
2.2. |
Теоретичні основи якості освіти. |
2 |
|
5 |
7 |
|
2.3. |
Моніторингові системи оцінювання якості освіти і їх практична реалізація. |
1 |
|
5 |
6 |
|
2.4. |
Моделювання в системі освіти. |
1 |
|
5 |
6 |
|
2.5. |
Інноваційні технології навчання. |
1 |
|
5 |
6 |
|
2.6. |
Практичне заняття 3. Підготовка анотованого списку наукових праць з питань управління якістю освіти. |
|
2 |
4 |
6 |
|
2.7. |
Практичне заняття 4. Підготовка порівняльної таблиці щодо управління якістю освіти у розвинених країнах світу (за вибором) й в Україні. |
|
4 |
4 |
8 |
|
3. Теоретичне та практичне опанування методики управління якістю освіти в навчальних закладах |
||||||
3.1. |
Система управління навчальним закладом. |
2 |
|
3 |
5 |
|
3.2. |
Використання факторно-критеріальних моделей як складова системи управління загальноосвітнім навчальним закладом. |
2 |
|
3 |
5 |
|
3.3. |
ІКТ як інструмент управління якістю освіти. |
2 |
|
3 |
5 |
|
3.4. |
Практичне заняття 5. Декомпозиція соціально-педагогічної системи (за вибором). |
|
1 |
5 |
6 |
|
3.5 |
Практичне заняття 6. Визначення компетенцій як складової компетентності керівника в системі управління освітою (в межах блоку його відповідальності). |
|
1 |
5 |
6 |
|
3.6. |
Практичне заняття 7. Підготовка програми моніторингу для певного освітнього рівня на основі системи адаптивного управління. |
|
1 |
4 |
5 |
|
3.7. |
Практичне заняття 8. Підготовка інструментарію для проведення моніторингу певної освітньої системи. |
|
1 |
4 |
5 |
|
3.8. |
Практичне заняття 9. Створення факторно-критеріальної моделі оцінювання якості функціонування навчального закладу або районної освітньої системи. |
|
2 |
2 |
4 |
|
3.9. |
Практичне заняття 10. Створення факторно-критеріальної моделі оцінювання якості роботи працівника навчального закладу або органу управління освітою на основі його компетентнісної моделі |
|
2 |
2 |
4 |
|
4. Європейський адміністративний простір: досвід для України |
||||||
4.1. |
Етапи створення Європейського Союзу |
2 |
|
6 |
8 |
|
4.2. |
Відносини «України і ЄС» |
2 |
2 |
3 |
7 |
|
5. Академічна доброчесність |
||||||
5.1. |
Дотримання академічної доброчесності |
2 |
|
3 |
5 |
|
5.2. |
Академічна відповідальність за порушення принципу доброчесності |
2 |
|
3 |
5 |
|
5.3 |
Практична робота: розробка положення закладу освіти «Про академічну доброчесність» |
|
2 |
3 |
5 |
|
Всього |
26 |
24 |
100 |
150 |
||
Завідувач кафедри креативної педагогіки
і інтелектуальної власності В.Е. Лунячек
Подати заявку https://forms.gle/mwoMP9op5Wu6wFAa8