1. Rubashka V.P., Fesenko N.S. Influence higher school on development social and intellectual capitals of society. Research and Innovation: Collection of scientific articles. — Yunona Publishing, New York, USA, 2019. 176-179 рр
2. Рубашка В.П. Социальные аспекты создания и внедрения объекта интеллектуальной собственности. Научно-теоретический и практический журнал ОРАЛДЫҢ ҒЫЛЫМ ЖАРШЫСЫ No 1 (172) 2019. ЖШС «Уралнаучкнига», 2019. 3-6 с.
3. Фесенко Н. С., Рубашка В. П. Навчання соціальних працівників у країнах Європейського Союзу. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. Випуск 62. – Х.: Українська інженерно-педагогічна академія (УІПА), 2019. 95-103 с.
4. Рубашка В.П. Компетентнісна модель випускника магістратури – фахівця в сфері інтелектуальної власності /В.Е.Лунячек, Н.П.Рубан, В.П.Рубашка, В.М.Тіманюк, Н.С.Фесенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. Випуск 54–55. – Х.: Українська інженерно-педагогічна академія (УІПА), 2017 – С.34–46.
5. Rubashka V.P. Marketing innovation. Economics, management, law: problems and prospects: Collection of scientific articles. Vol. 2. — Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom, 2015.p. 303-306
6. Rubashka V.P. The formation of the intellectual capital of the society. Current scientific research: Collection of scientific articles. –Publishing house “BREEZE”, Montreal, Canada, 2017. p. 224 – 227.
7. Rubashka V.P., Bobova P.V. Marketing analysis of object of intellectual property.World scientific extent: Collection of scientific articles. — Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom, 2017. 378-384 р.
8. Рубашка В.П. Роль высшего образования в формировании человеческого капитала. Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць. Випуск №47. – Харків, УІПА, 2016. – с. 169-173.
9. Рубашка В.П. Формування інтелектуального капіталу суспільства. Materiály XI mezinárodní vědecko — praktická conference «Efektivni nástroje moderních věd — 2015». – Dil 10. Pedagogika.: Praha. Publishing House “Education and Science” s.r.o. , с. 17-20.
11. Рубашка В.П. Організаційно-технологічне обґрунтування процесу створення об’єкту інтелектуальної власності. Nauka i Studia. Przemyśl. Nauka i studia. 2018. С. 39 — 46
12. Рубашка В.П. Маркетинг объекта интеллектуальной собственности . ОРАЛДЫҢ ҒЫЛЫМ ЖАРШЫСЫ № 3 (168) «Уралнаучкеига», Уральск, 2018. С. 10 -17.
|